reklama

Vodu nedostanu, bílou kúži mám

Dnes je to presne dva roky, kedy "vlastník" nehnuteľností Ing. Pavol Gombík CSc. sa rozhodol, a nie len to, ale dokonca dal príkaz firme Meoptis s. r. o. uzatvárať prívod pitnej vody pre obyvateľov na Zvolenskej ulici v mestskej časti Košice - Sever. Pre TA3 sa v tom čase výkonný riaditeľ Ing. Ján Sučko vyjadril, že uzatváranie prívodu pitnej vody v žiadnom prípade nesúvisí s tým, že nájomníci sa dožadujú svojich práv odpredaja nehnuteľností podľa zákona súdnou cestou, že je to "len" porucha, ktorá mala byť podľa jeho vyjadrenia odstránená do dvoch týždňov. Dnes je tomu dva roky, obyvatelia a nájomníci sú počas celých dlhých dvoch rokov denne obmedzovaní - poslušní zamestnanci firmy Meoptis uzatvárajú prívod pitnej vody o 9,00 ráno a 21, 00 večer, celý deň a celú noc sú ľudia bez vody. Svojvoľne sa vlastník rozhodol pitnú vodu dávať na prídel. Riešili to orgány štátnej správy, Okresný súd, Krajský súd v Košiciach, v súčasnosti je podané Dovolanie o povinnosti vlastníka nehnuteľností dodávať pitnú vodu nájomníkom na Najvyššom súde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Č L O V E K bude svoboden

Chodím po Broadwayi hladom sem a tam,

chodím po Broadwayi, po Broadwayi,

po Brodwayi hladom sem a tam.

Refrén:

Singi jou jou jupí, jupí jou,

singi jou jou jupí, jupí jou,

singi jou jou jupí, jou jou jupí,

singi jou jou jupí jupí jou.

2. (: Moje bílé děti mají stále hlad, : )

moje bílé děti, bílé děti,

bílé děti mají stále hlad( po slobode).

Refrén:

3.(: Vodu nedostanu, bílou kúži mám, : )

Vodu nedostanu, nedostanu,

protože já bílou kúži mám.

Refrén:

4. (: A já pevně věřím, že zas přijde den, : )

A já pevně věřím, pevně věřím, že zas bude Č L O V Ě K svoboden.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Členovia

Občianskeho združenia Splň si svoj sen - Mať pitnú vodu a strechu nad hlavou

by veľmi radi uplatnili v praxi nesmrteľné slová výnimočného človeka Václava Havla:

„ Pravda a láska musí zvíťaziť nad lžou a nenávisťou"

a touto formou prispeli k tomu, aby skutočne bol Č L O V E K slobodný

a do tej doby:

Pevně věřím, že zas bude Č L O V Ě K svoboden

Singi jou jou jupí, jupí jou,

singi jou jou jupí, jupí jou,

singi jou jou jupí, jou jou jupí,

singi jou jou jupí jupí jou.

(: A já pevně věřím, že zas přijde den, : )

A já pevně věřím, pevně věřím, že zas bude Č L O V Ě K svoboden.

Klára Rychtarčíková

Klára Rychtarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Občan verzus Vláda SRŽivotné krédo: Prežiť na Slovensku"To Slovensko naše posiaľ tvrdo spalo,..." Zoznam autorových rubrík:  Základné právaRok 2012Súkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu